UA-БЮДЖЕТ. Комунальне підприємство призначений для автоматизації бухгалтерського обліку комунальних унітарних підприємств: комунального некомерційного підприємства (КНП) або комунального комерційного підприємства (ККП), що здійснюють будь-які види комерційної і некомерційної діяльності: надання послуг, виробництво, тощо, у відповідності до чинного законодавства України та забезпечує складання обов'язкової (регламентованої) звітності
Найменування | Роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 1 користувача | 15 480 |
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 5 користувачів | 29 400 |
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 10 користувачів | 47 400 |
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 20 користувачів | 75 000 |
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 50 користувачів | 162 000 |
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 100 користувачів | 270 000 |
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 300 користувачів | 754 800 |
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 500 користувачів | 1 210 800 |
UA-БЮДЖЕТ. Комунальне підприємство містить план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку й Інструкції про його використання» від 30 листопада 1999р. №291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідає вимогам законодавства по веденню бухгалтерського обліку та відображенню даних у звітності. У разі необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
UA-БЮДЖЕТ. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
РЕДАКЦІЇ 1.0
Фінансовий облік
· Облік затверджених кошторисних показників за загальним і спеціальним фондами.
· Для коректного формування бюджетної звітності за коштами спеціального фонду передбачено ведення кошторисних показників витрат небюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені.
· Ув’язка «Кошторис – Договір - Зобов’язання - Фінансове зобов’язання - Платіжне доручення». Немає необхідності дублювати роботу в обліковій та казначейській системах.
· Реєстрація складу реєстрів документів, які передаються в ДКСУ. Контроль переданих за реєстрами документів.
· Формування форм для друку та електронних файлів у форматі ПЗ «Мережа» ДКСУ.
· Довільна кількість джерел фінансування.
Облік договорів
· Система веде облік договорів з постачальниками та покупцями з урахуванням їх специфікацій.
· Для договорів з постачальниками окремо враховується відповідність договору кошторисним показникам.
· Можливість додавати до електронних документів скан-копії оригіналів.
· Пакетне вивантаження документів «Договір», «Додаткова угода», «Надходження ТМЦ», «Надходження НА» та «Отримання послуг», а також специфікацій до них для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів E-Data.
Облік грошових коштів, зобов’язань
· Реєстрація взяття зобов’язань.
· Реєстрація взяття фінансових зобов’язань.
· Формування платіжних документів - підготовка платіжних документів у Держказначейство для виконання платежів постачальникам, перерахування сум заробітної плати, підзвітних сум тощо.
· Ведення розрахунків з постачальниками, покупцями і підзвітними особами.
· Валютний облік.
· Розрахунки з підзвітними особами.
· Облік фінансування та отриманих асигнувань.
· Завантаження банківських виписок з ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство».
Облік матеріальних цінностей
Облік матеріальних цінностей розділений за наступними напрямками:
· Облік необоротних активів.
· Облік запасів.
Облік необоротних активів та запасів реалізовано відповідно до вимог П(C)БУ 7 «Основні засоби», П(C)БУ 8 «Нематеріальні активи», П(C)БУ 9 «Запаси» і методичним вказівкам по їх застосуванню:
· Облік у розрізі джерел фінансування.
· Облік по партіях.
· Налаштування методу обліку собівартості для кожного з рахунків обліку окремо.
· Розрахунок собівартості матеріальних цінностей у момент відображення господарської операції.
· Нарахування зносу.
· Проведення інвентаризації.
· Гнучке налаштування складу рахунків обліку матеріальних цінностей.
· Облік продуктів харчування, облік виробництва страв, ведення план-меню, розрахунок собівартості випуску.
· Ведеться кількісно-сумовий облік.
Облік послуг
· Реалізація послуг стороннім організаціям (дозволяє проводити групові реалізації).
· Надходження послуг від постачальників.
· Формування цін покупців (за видами цін та об’єктами ціноутворення), з автоматичним заповненням ціни в документах реалізації, облік індивідуальних цін.
Облік ПДВ
· Налаштування методу обліку ПДВ за видами діяльності, у тому числі, з прив’язкою до джерела фінансування та структурного підрозділу.
· Автоматичний розрахунок сум ПДВ господарських операцій. Ручне коригування методів обліку та сум ПДВ в залежності від господарської операції.
· Контроль правильності формування вихідних податкових накладних.
· Вивантаження податкових накладних в усі системи електронної звітності.
Бухгалтерський облік взаєморозрахунків
· Виписка актів звірки взаєморозрахунків та проведення інвентаризації заборгованості дозволяє вести взаєморозрахунки у таких розрізах:
• Джерела фінансування;
• КЕКВ;
• Контрагент;
• Договір;
• Документ розрахунків (наявність даного розрізу залежить від функціональних опцій).
Заробітна плата та кадри
· Розрахунок заробітної плати у розрізі джерел фінансування та КЕКВ.
· Розрахунок регламентованих законодавством податків із співробітників і внесків на фонд оплати праці.
· Відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи.
· Для розрахунку сум нарахувань та утримань передбачена можливість використовувати довільні формули, у яких, крім широкого переліку наперед визначених показників і показників, створених користувачами, є можливість застосовувати арифметичні дії, математичні функції та умовні вирази.
· Облік депонованої заробітної плати.
· Нарахування за середнім заробітком (відпустки, лікарняні тощо).
· Розрахунки з ФСС.
· Облік кадрів та аналіз кадрового складу.
· Автоматизація кадрового діловодства.
· Формування регламентованої звітності для подачі у фонди, ДПІ.
· Формування довільної звітності з аналізу фонду оплати праці, нарахувань, утримань, податків тощо.
· Відображення даних розрахунку заробітної плати у бухгалтерському обліку.
Звітність
· Можливість побудови звітів за узагальненими кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ).
· Облік ПДВ, реєстрація вхідних і вихідних податкових накладних.
· Формування стандартних бухгалтерських звітів, які дозволяють аналізувати дані за залишками, оборотами рахунків та за проводками у різних розрізах (наприклад, Оборотно-сальдова відомість, Шахова відомість, Обороти рахунку, Картка рахунку, Аналіз субконто тощо).
· Журнал ордери.
· Спеціалізовані звіти.
· Фінансова та бюджетна звітність.
· Формування госпрозрахункової фінансової звітності за П(С)БО №1.
Сервісні можливості
· Повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту за всіма об'єктами конфігурації (документами, довідниками тощо).
· Встановлення дати заборони редагування документів в розрізі підсистем обліку, користувачів.
· Створення розподілених інформаційних баз для обміну даними з віддаленими підрозділами.
Налаштування автоматичного резервного копіювання.