• Email: office@nest.od.ua
  • Телефон: +38 (048) 736-49-09, +38 (050) 495-35-75 
  • 16.06.2021

Початок продажів рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях"

Сповіщаємо про початок продажів галузевого рішення "BAS Облік в ОСББ та 
керуючих компаніях". Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" 
призначена для автоматизації управління і обліку на підприємстві 
житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми. Дозволяє організувати
єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності.
  
З 17.06.2021 р. в продажі продукти:

Найменування
Рекоменд. роздрібна
ціна, грн. без ПДВ
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies 6690
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 1 house 2100
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 5 houses 8400
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 10 houses 16170
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 20 houses 31500
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Additional license for 50 houses 73500
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Transition kit 10* 24570
Business automation software for Accounting in ACMB and management companies. Transition kit 50* 81900

* Зазначені програмні продукти призначені для пільгового переходу з програм для
автоматизації ЖКГ попереднього покоління і не продаються у вигляді окремих 
програмних продуктів.


ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ
   
Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для ведення тільки
управлінського обліку. Для ведення бухгалтерського та податкового обліку 
рекомендується придбати програму "BAS Бухгалтерія". Для спільного використання 
з цією програмою в прикладному рішенні реалізований обмін даними на рівні 
документів.
   
Управлінський облік ведеться за даними, зафіксованими в документах. Факт 
здійснення операцій вводиться один раз і отримує надалі відображення в різних 
розділах управлінського обліку з формуванням необхідної звітності.
   
Система має можливість реєстрації та формування первинних документів 
господарської діяльності підприємства: фінансових, складських тощо. 
   
Електронні аналоги паперових документів дозволяють в зрозумілій формі 
реєструвати господарські операції в системі.
   
Аналітичні звіти, наявні в прикладному рішенні, дозволяють користувачам 
отримувати інформацію за всіма розрізами обліку.
   
Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації і 
критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки завдань, що вирішуються,
а також формувати власні варіанти налаштування звітів.
   
Програма має такі основні функціональні можливості:

• Автоматизація обчислення вартості кожної з наданих споживачам послуг 
  відповідно до діючих тарифів, норм та умов, що впливають на результати 
  обчислень;
• Коригування вартості кожної наданої споживачеві послуги за наявності пільг і 
  субсидій у споживача;
• Реєстрація сум взаєморозрахунків із споживачами послуг з кожної з наданих 
  послуг з урахуванням пільг і субсидій;
• Визначення сум грошових коштів, що підлягають відшкодуванню керуючій 
  організації державними структурами, компенсуючими витрати керуючої організації, 
  які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
• Облік сум взаєморозрахунків за кожною з наданих послуг із державними 
  структурами, компенсуючими витрати керуючої організації, які пов'язані з 
  наданням пільг і субсидій;
• Формування друкованих форм квитанцій на оплату споживачам послуг;
• Облік отриманих грошових коштів від споживачів послуг;
• Облік отриманих грошових коштів від державних структур, компенсуючих витрати 
  керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
• Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг;
• Аналіз стану взаєморозрахунків з відповідальними державними структурами.
    
 Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки 
входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна 
анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного 
продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
   
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті
користувача на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/).
   
Для розширення кількості об'єктів ЖКГ, для яких в програмі можна вести облік, 
необхідно докупити додаткові галузеві ліцензії "BAS Облік в ОСББ та керуючих 
компаніях" на відповідну кількість будинків.
     
Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням 
клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100, 300, 500 робочих 
місць). Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається
виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з 
конфігурацією.
     
Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання 
в серверному варіанті.

Возврат к списку